Anorexi

Varje gång jag är i Handen så ser jag den där tjejen. Hon den brunhåriga långa och äckligt smala som jobbar på Kicks. Jag lider verkligen med dig och jag hoppas innerligt att du får hjälp. Idag när du ställde dig på sidan så såg jag dig knappt, så smal är du. Bli frisk, kunderna mår ju smått illa av att se dig! Dels för att de tycker synd om dig, men också för att du ser ut som ett spöke - en skugga av en människa.

Jag håller tummarna för att du ska bli frisk snart. Samma sak gäller dig som jobbar på Subway - hoppas du mår bättre snart.

image26

Kommentarer
Postat av: Ozzy Ozkar

Usch anorexi är en mkt hemsk sjukdom!
Sov gott!

2008-04-18 @ 03:02:55
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: Thomas

ja det er hemsk
de skulle lave den samme lov som de er ved at lave i frankrig over hele verden ....

2008-04-18 @ 19:34:42
Postat av: m

hon på subway har verkligen aneroxi.. men hon på kicks är ju inte direkt så smal väl? inte så att det är farlgit iallfall imo.. men hon ¨på subway är det verkligen synd om

2008-04-18 @ 21:54:34
Postat av: Kirill

Hm.. Stackarn.. Mm .. tycker synd om henne men gå till sjukhuset och få hjälp innan det är för sent .

Ha en bra dag i alla fall Xinky.

2008-04-19 @ 14:45:21
Postat av: Annie

Hon på subway håller jag helt med om men vet inte om jag håller med om någon på kicks:P

2009-01-30 @ 17:02:03
URL: http://spaders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0