Äntligen

Jävla blogghelvete som inte har fungerat på flera dagar. Jag har ju fått seriösa abstinensbesvär. Känns som livet utan min blogg är svårare än att sluta röka.. eller nått.

Okej, så en kort update då; jag har gjort ingenting vettigt som vanligt, jobbar och svurit över att bloggen legat nere. Jag har skickat in min färdiga ansökan så nu är det bara vänta tills jag hittar rätt familj, sen bär det av till the big US and A. Men innan dess blir det ju en tripp till London den 22:a april! Cant wait, underbara London, mitt andra hem.

Fuck yeah bloggen, im back!

Kommentarer
Postat av: ThunderFOOL;)RaoulPETEJoacimParfalk

WOW har du Modiga Lilla Kvinna så Vackra GRÖNA Ögon...det har kag aldrig lagt märke till förr

Lycka till stolla

2008-04-03 @ 10:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0