Bullshit

Jag kan verkligen inte rå för att vissa människor suger så hårt. Jag är trött på att ta skit från idioter som saknar ALL social kompetens. Har man inget snällt att säga kan man fan hålla käfte om man inte vågar säga det to my face.

Jag kan knappast vara den enda som är sicka an tired of falskheten och skitsnacket som SÅ mycket bygger på i den här världen. Men min fråga är då; om så många känner sig trötta på det, varför är det ingen som gör något åt det? Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.

Ja, jag vet, det är svårt att sluta snacka skit, jag gör det själv. Men jag vet också hur ont det kan göra när man får veta vad folk sagt om en, folk man trodde var ens vänner.

Om det forfarande är någon som känner att de har något att säga om mig, så säg det till mig. Det vore toppen om det kom fram så snabbt som möjligt så jag slipper slösa trevlighet på just dig. Jag är fan en trevlig människa. För det mesta.. moahaha.

Snart åker jag - då kan ni snacka allt ni vill.

Damn right!



skyline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0