Naglar

Jag är ju en sån där äcklig människa som har bitit på mina naglar så länge jag kan minnas. Men jag har funderat lite, hur jävla svårt man det vara att sluta egentligen? Det är väl bara att sluta bita, sluta stoppa fingrarna i munnen helt enkelt. Jag har ju lyckats en gång förut, varför skulle jag inte kunna gör det igen?

Nu har jag inte bitit på fyra dagar - jag får ju ingen abstinens varjefall! Usch, nu hoppas jag verkligen att jag lyckas ordentligt denna gång. Eller.. jag hoppas inte, jag ska bara se till att göra det.

Vill jag så kan jag - det har jag ju bevisat för mig själv och andra många gånger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skaffa dig akryl eller gelenaglar, så slipper du bita i minst 2-4 veckor :)

2008-04-16 @ 13:12:52
Postat av: Jasmine

Allt bra med dig idag? :)

2008-04-16 @ 13:25:39
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Anonym

aj vilket problem

2008-04-18 @ 01:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0