Om shopping

Vill du spendera pengarna du tjänat ihop genom att göra som jag skrev i det tidigare inlägget så kommer här några bra tips på platser att göra det.

Ellos - Så mycket kläder, skor och prylar att du inte vet vart du ska ta vägen. Bra rea-avdelning!
Halens - Finns sällan i de mindre storlekarna, men har du 38 och uppåt finns massor att fynda.
Asos - Alla internetshoppares paradis. Glöm inte bort att priserna kan stå i pund och att det tillkommer frakt!
Tradera - Här kan du hitta massa roligt secondhand eller grejer som folk säljer vidare från bla. Asos för en billigare penning. Vill du ha äkta märken, kolla noga vem du handlar av.
LaRedoute - Lite dyrare, lite bättre? Bra fyndhörna och toppenkvalité!
Have2have - Skooor. Är du skogalning som jag så finns här nått för alla smaker.
Nelly - Stort utbud av märkeskläder i alla prisklasser. Är du en sucker för branded så är detta platsen för dig.
Eliteladies - Påstår sig vara nätets sötaste butik och jag håller med. Sockersött och sexigt kvinnligt så det skriker om det.
Forever21 - Här kan du fastna i timmar och kolla igenom deras enorma lager av mode när det är som bäst.
Junkyard - Lite street, lite skate, lite snow och massa snyggt.
Zoovillage - Lite mindre skate men fortfarande massa snyggt.
HM - Behöver jag ens utveckla? HM är fortfarande störst, men är de verkligen bäst? Avgör själva.



image28image29
Båda är snygga och billiga, endast 159:- ! Från  Ellos och LaRedoute.  

image30image31
Asos finns mängder av snygga kläder. Aningens dyrare och man får inte glömma bort frakten och tullen.

image32image33
Have2have och Sko-outlet kan man fynda. De svarta pumpsen kostar tex. bara 250kronor! Snabb leverans är det också, jag köpte skor därifrån i höstas. Två gånger!
image34image35
Både HM och Forever21 visar här upp två snygga basplagg.

Eller så tar du en billig biljett till London med RyanAir och shoppar om du känner att Stockholm inte riktigt räcker till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag! :)

2008-04-21 @ 14:27:05
URL: http://missbumblebee.blogg.se
Postat av: hockeyfrugan

halens har ju visst i mindre strl, jag är liten och alla kläder har passat mig som jag köpt.

2008-04-21 @ 14:49:01
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0