Så jävla rock'n'roll.. eller?

Rock and roll som mode. Nejdu, skärpning förhelvete. Jag blir så trött. De tjejer som förr tittade snett på mig och andra för att vi hade converse på fötterna och inte de senaste pumadojjorna springer nu runt och ser asrockiga ut. Jag undrar om det beror på att dom helt plötsligt upptäckt en ny musikstil känner rocken så ända in i själen att de måste klä sig därefter, eller om det helt enkelt är en modepryl. Vad tror ni? Rock and doll i all ära, men rock and fejk? Kan det inte bli modernt att gå runt i svarta sopsäckar? Skulle vara härligt att se majoriteten av alla hjärndöda tjejer glida runt i det på stan.

"Nämen Ebba skrev att det här var så jävla hett i sommar".

Jag vet, det är en jävligt larvig grej att störa sig på. Men är det något jag har svårt för och inte tänker tollerera något mer så är det falska människor. Hur orkar man gå runt och vara någon man inte är hela dagarna? Hur orkar man lägga energi på att snacka skit om folk? Jag antar att man helt enkelt inte har något vettigare för sig och då tycker jag uttrycket "skaffa ett liv" kommer väl till pass.

image5


Theodora, Keith Richards rockdotter. Jobbar även som supermodell, syns det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0