Tillbaka till oseriösheten

För några dagar sedan köpte jag ett par skooooor. Jag undrar ibland om min sanna passion i livet verkligen är skor. Jag blir så lycklig. Dessa skönheter kostade mig bara 200 kronor. Har 10,5cm klack och har en perfekt svart färg.

image4

Dessutom är det bara storlek 37! Jag har ju i vanliga fall 38, men de här sitter perfekt! Då fick man känna sig lite mer petite också! Livet är underbart ibland. Det känns nästan som min erufori över skorna väger tyngre än ledsamheten över det jag skrev om i det tidigare inlägget - men bara nästan..

eller?

Undra om man kan få betalt i skor för att jobba nånstans... ?

Kommentarer
Postat av: carolyn

JAG HAR EXAKT LIKADANA SKOR!!! :D
det känns som att gå på rosa små moln.. hihi

2008-04-06 @ 21:35:05
URL: http://zonneschijnstaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0