Bilder från min webcam!

Herregud! Jag hittade ju (som jag nämnt 800gånger) gamla CD-skivor med bilder från mina gamla datorer. Och bland dem fanns en mapp med alla bilder jag tagit med min old webcam. HERRE JESUS MIN SKAPARE (jag får säga så även om jag inte är troende, det är ett uttryck!).

Eftersom jag inte är så bajsnödig så bjuder jag här på lite gamla bilder på mig. Ålder ... 14-15-16?

  
   

Ja, på första bilden.. du ser rätt mamma. Det är din BRÖLLOPSKLÄNNING jag posar i. Sorry about that!

Gamla tricket att rikta en skrivbordslampa i fejjan för att se snyggare ut funkar ju. Man blir ett snyggt spöke.

Det är roligt att se hur snygg man trodde man var, det syns ju verkligen på mig. Jag utstrålar; "jag är en oskyldig liten fjårtis som tar 875154 miljarder bilder i min webcam för att ladda upp på Playahead i hopp om att få gratis "VIP-Platina".

Om jag någonsin får en dotter så kan hon FETGLÖMMA att hon får ha en webcam. I know vad som händer bakom stängda dörrar och framför den där kameran! Kolla bara på mig! Tur att jag har tappar bort kameran nu, annars skulle jag väl fortfarande hålla på.. me - the attentionwhore.

Det hemska är ju att jag tycker jag ser likadan ut nu.. fem år senare. Det är fan inte kul!

Kommentarer
Postat av: Therece

hahha, du är visst bajsnödig!

2008-08-19 @ 15:37:06
URL: http://therece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0