Castingen!

Sådärja! Idag har det varit mycket på G. Först var det manusläsning med hela skådespelargänget från filmen! Så kul att äntligen få träffa alla och veta vilka man ska spela mot (dock inget jag får avslöja än). Vet fortfarande inte när inspelningen ska dra igång, men förhoppningsvis så snart möjligt - är sjukt taggad!

Efter det så drog jag en kort sväng inne i stan och köpte ett par nya skor, som redan har gett mig skavsår. De jävlarna. Mamma mötte jag upp på Centralen och vi begav oss mot Gärdet, frihamnen och slutcastingen för "power of ten". Jag är så jäääkla sugen på att vinna lite pengar så jag hoppas verkligen vi kommer med. Det kändes som om det gick bra varjefall och "juryn" var supertrevlig. Jag fick även göra ett kunskapstest med tio frågor , på tid! Jag tjuvkikade på hans papper där han fyllt i de andra sökandens resultat och jag var NÄST bäst. Go me! Sen att det var världens enklaste frågor är ju en annan femma. Ex. "I vilket land hålls OS 2008?" och "Vem är ledaren för Allsång på skansen?" eller kanske den svåraste "Vad heter Storbrittaniens huvudstad?".

Dagen är nu över och jag ska försöka få lite sömn. Dock så blir det en låååååååång dag imorgon. ( Wish me luck med att överleva!) Barnvakt från 11 - 23 typ..

Kommentarer
Postat av: christine

kan du hjälpa mig med min blogg för jag vet inte hur man gör??

2008-08-22 @ 19:41:43
Postat av: Therece

Jag är beroende av dn blogg. kan du uppdatera den lite oftare, tack :D

2008-08-24 @ 12:07:16
URL: http://therece.blogg.se/
Postat av: katta

Jag har inte läst på ett tag men har nu uppdaterat mig lite på ditt liv. Måste kommentera snigelgrejen: ag undviker definitivt snigeltrampning enbart för att värna mina skor. Jag har in fact funderat på att gå ut och hälla salt på sniglar för jag ar hört att de dör av det, och det tyckte jag skulle vara så himla skojsigt att uppleva i mina sadistiska pubbedagar. Jag satte dock aldrig planerna i verket.

Förresten, du svarar aldrig på kommentarer i din blogg. Läser du dem?

Puss!

2008-08-25 @ 18:49:28
URL: http://lisasaupair.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0