förlåt tessan!

Förlåt Tessan och alla andra trogna läsare. Jag har varit en pissig bloggare senaste dagarna, men det beror helt enkelt på att jag jobbat mycket och inte orkat koppla upp datorn när jag kommit hem. Ja, jag vet, helt sjukt! En Alexandra som inte orkar koppla upp datorn, vart är världen på väg?

Igår var det varjefall fest för Calle som hade fyllt 20 år. Allting var superkul tills Idioten dök upp och sabbade allt (en ruta och vårat humör). Nu väntar vi bara på info från glasmästaren på hur mycket det kommer kosta innan jag ringer honom och får honom att förstå att vi ska ha den summan, eller så blir det en polisanmälan. Vi är ju varjefall snälla och ger honom en chans att betala.

Hur som helst. När dramat var över så gick Denise och jag hem och sov skavfötters i min lilla 90 säng. Längtar sååå tills jag är tillbaka i min egen lägenhet och får sova i den underbara 180cm breda sängen igen! Nu är det inte långt kvar!

Fick även höra av familjen jag jobbar för att det kanske blir en sväng till Malta om nån vecka. Kanske är precis vad jag behöver - lite sol!

I'll keep you better posted from now on.

Kommentarer
Postat av: Louise

Övertala dom till att ta med mig också ;)

2008-08-24 @ 22:50:07
URL: http://tietjens.blogg.se/
Postat av: Therece

hahah appologise accepted :D

2008-08-25 @ 14:46:43
URL: http://therece.blogg.se/
Postat av: Denise

ha ha , äsch då!

Det är betydligt mycket lättare nu att kämpa själv, än när jag bodde med R och ändå inte fick mycket till hjälp. Så rent teoretiskt så ska jag inte klaga :P

Pussssssgurka!

2008-08-25 @ 21:39:45
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0