KOSTYMPROV!

Idag, nu .. snart åker jag in till stan för att gå på mitt första kosymprov och prova ut kläder till filmen! De ringde förut och frågade efter storlekar och jag svarade så gott jag kunde. Det är fan svårt att veta vilken storlek man har i jeans när man hela tiden pendlar typ 7kg upp och ner i vikt. Låt oss hoppas att allt de plockat fram passar, om något är för smått kommer jag bara känna mig tjock.

Den 21/8 är det sedan dags för den första repetitionen, då vi aks läsa igenom manus alla skådespelare tillsammans. Det ska också bli sjukt kul eftersom jag inte har en aning om vilka som ska vara med.

I'm off!

Kommentarer
Postat av: Caroline med Tim o Minea

Spännande!! Sen vill vi höra skvaller om alla kändisar hehe ;)

2008-08-17 @ 22:51:02
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0