Mediahoran

Så, nu är jag tillbaka från kostymprovet. Blev så jävla nöjd med att de flesta av mina ombyten inte är skitfula! Ett par jeans och ett par skor fick jag varjefall med mig hem som jag ska "gå in" så att de inte ser helt splitternya ut när inspelningen drar igång. De testade äevn en del olika sminkningar och håruppsättningar - så himla kul att vara bli ompysslad sådär! Hade jag haft talangen så hade jag fan satsat på att bli skådis på heltid för roligare jobb än det kan jag nog inte komma på (just nu varjefall).

Jag vet fortfarande inte exakt vilken vecka som inspelningen kommer att vara, men jag lääääängtar!

Kommentarer
Postat av: ems

Fan va nice :D

2008-08-17 @ 19:05:48
URL: http://goldenyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0