Forever 21

Idag var det äntligen dags att åka iväg på en liten shoppingtur till Southcenter, en galleria strax utanför Seattle där de har Forever 21! Som jag har väntat på att få kliva in i den butiken. Väl på plats visade det sig vara en grym besvikelse då allt var rörigt, butiken var liten och det fanns inte alls lika mycket snygga grejer som de har på hemsidan.

Många av de saker som finns på hemsidan har jag nu sett i verkligheten och de är inte alls lika snygga och kvaliteen är självklart inte den bästa (men vad kan man vänta sig för de vrakpriserna?). Hur som helst klev jag ut 50 dollar fattigare men en kjol, en väska och två toppar och en ring rikare.


Min nya kjol! Nu är jag varjefall glad att jag inte hostade upp MASSA pengar för att beställa hem grejer till Sverige - det hade det nog inte varit värt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sjukt fin header du har+fin blogg! :o hihi, vad ska du göra för nåt spec idag? ;) puss

2008-07-12 @ 05:27:40
URL: http://saandraaspeears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0