Senaste... veckan?

Ja, det har varit lite dåligt på bloggfronten - jag vet. Men vad fan gör man när det är så bra väder ute och så varmt inne att ens dra igång datorn känns som en absurd ide?

Liten update:
Minns inte om det var torsdag eller fredag förra veckan, men jag lånade varjefall söta lilla Charlie en eftermiddag och vi tog en långprommis tillsammans med Denise och Kevin. Härligt väder och massa bus gjorde att jag somnade så fort jag la huvudet på kudden den kvällen.




Full fart i trädgården!

Sen på lördagen blev det varjefall firande av Denise som fyllde 19 år. Jag bakade en hallontårta med hammaplockade hallon åt henne. Så jävla härligt att ha gården full av det röda guldet, me love! På kvällen kom hon och Ems förbi mig och vi drog vidare till Rickard och förfestade lite innan vi tog taxi till Telegrafen.


Denise ger tårtan ett blowjob.

Hela grejen på Telegrafen är ju en historia för sig, men det hela kan sammanfattas i; svett, magnus uggla, inkompetenta vakter (eller är det kanske hur stället styrs som ger ett så tattigt intryck?).


Bästa tjejerna! Denise är söt och jag och Emelie... är som vanligt, haha!


I den överdrivet töntigt långa kön till Telegrafen...

Dagen efter åkte jag och mamma till Handen. Hon shoppade lite och jag plockade upp saker från Peters lägenhet. När vi kom hem igen så plockade vi upp Denise och senare bar det av till Sågen för lite sol och fotbad (för min del alltså).

Sen igår blev det bad och sol på Sågen igen med Rickard, Denise och Danne. På eftermiddagen gick vi och hämtade Kevin (som varit hos sin pappa under helgen) men vi har nu kommit fram till (jag har) att jag är hans nya pappa! Weo! Då blev det nyttig middag på fyrkanten innan vi begav oss till hamnen för lite glass och sen blev det filmtittande å mys.

Idag ringde varjefall en familj jag varit i kontakt med angående barnflickejobb, så det verkar lovande, vi ska ses på torsdag! Håll tummarna för det, om jag inte får jobbetpå advokatbyrån.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Caroline med Tim o Minea

Jag håller tummarna :)

2008-07-29 @ 22:17:55
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0