Sex in Seattle (the city)

Sex and the City! Såklart antog jag att det kunde utspela sig i vilken storstad som helst. Varjefall, min historia utspelar sig just nu här i Seattle på USAs västkust. Just ikväll utspelade sig det kapitlet då den lilla brunhåriga au pairen från Sverige går på bio och ser; ja just det - Sex and the city : the movie!

Så underbart tjejig, så underbart underbar! Jag trodde 2 timmar skulle kännas utsmetat men det var fantastiskt, kändes som en knap halvtimme hade gått när eftertexterna rullade upp. Gillar man serien så älskar man filmen, det var som en enda lång "knulla i staden"-orgie som jag bara vill uppleva om och om igen!

So, i couldn't help but wonder; behöver man verkligen kärlek när Manolo blahnik finns? I think so! Och om inte annat så kan man ju slänga all sin kärlek, sina pengar och sin energi på att titta på denna underbara chick flick tusen gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0