Vilka droger tar du, sweden?

Hur kommer det sig att jag alltid lyckas hamna i samma umgänge som massa knarkare när jag är ute och reser? Vi snackar inte stillsamma snubbar som tar en joint då och då för att chilla. Här i Seattle har jag träffat folk som både använder och säljer varenda drog som finns på marknaden.

Nyss stog jag på gatan och såg hur en kille som är 17 år öppnade bagageluckan på bilen och hade nått hemligt fack där han gömde sitt shit. Han hade även en liten våg och massa små ziplockpåsar redo. Alltså är det inte första gången han säljer. Jag väntade på att några poliser skulle hoppa ur buskarna. "Bad boys bad boys, watcha' gonna do?"  Cops! Som tur var dök ingen upp, då hade jag säkert hamnat i trubbel bara för att jag stog närmare än 15 meter.

En tjej som de pratar om en del (jag har inte träffat henne) hon har precis kommit ut från Rehab, där hon fick spendera sin femtonde födelsedag.

USA må vara ett häftigt land på många sätt, men det är också väldigt.. väldigt tragiskt.

Kommentarer
Postat av: D.

Svar: åh tack :)

2008-07-02 @ 11:26:59
URL: http://deniselindberg.blogg.se/
Postat av: Sara fd aupair

Hamnade på din blogg av en slump, gillar att sitta och kolla runt på aupairbloggar & drömma mig tillbaks till mitt år i Kalifornien 05/06...



Fattade det som att du är aupair bara över sommaren, stämmer det?

Ha så kul & njut av tiden!

2008-07-02 @ 11:43:07
Postat av: sophie

Svar: Haha ja det är sant, det finns nog inte så stor risk att man klarar sig :P

2008-07-02 @ 14:31:01
URL: http://simonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0