Allt jag vill göra..

Jag vill besöka varje land,

bo i varje stad.

Jag vill vandra varenda stig,

utforska varje dal.

Jag vill simma i de djupaste vatten,

bestiga de högsta bergen.

Jag vill träffa alla människor,

jag vill lära mig deras språk.

Jag vill läsa varje bok,

lyssna till varje melodi.

Jag vill se varenda film,

smaka på all världens mat.

Jag vill förstå allting som är främmande,

och lära mig av det.

Jag vill höra historier; aldrig tidigare berättade

för att sedan kunna skapa mina egna.

----------------------------------------

Bara det, inget annat.


Kommentarer
Postat av: R

GLHF :)

2008-06-17 @ 12:46:18
Postat av: Celine

Du är så jävla inspirerande! Jag är här, hemma i Lund, klockan är 01:48 söndagnatt och medan jag läser din blogg och kollar på dina bilder får jag sådana förväntningar på min framtid att jag ligger här helt i extas. Det är SÅ kul att läsa om ditt liv, dina drömmar och att du UPPFYLLER dina drömmar! Jag har följt dina bloggar i år nu (började på Lunarstorm till och med!) och damn girl, så fort jag känner mig deppig så läser jag ett inlägg eller två och så får jag tillbaka livsgnistan. TACK!

2008-06-23 @ 01:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0