Bra bild?



Förut hatade jag den här bilden och ville inte att någon skulle se den. Nu lägger ut den här i bloggen för att överbevisa mig själv. För nu, mer än ett år senare tycker jag den är snygg! Eller ja, att jag ser ganska bra ut på bilden? Hur kommer det sig att man kan ändra åsikt sådär? Det kan ju knappast bara vara jag som har några gamla bilder som man aldrig gillar men som man nu börjat gilla? Eller tvärtom! Jag har några bilder där jag tyckt jag sett ascool ut som jag nu gömmer i nån mapp på datorn eller raderar helt. Herregud, pinsamt.

Dagens i-landsproblem, helt klart.

Kommentarer
Postat av: KATTA

Alltid vacker som en dag!

2008-06-11 @ 20:39:26
URL: http://lisasupair.devote.se
Postat av: systerpytt

du är alltid snygg, vilket lyser igenom väldigt bra på just den här bilden :)

2008-06-13 @ 13:23:48
Postat av: pyttsyster

(märks det att jag saknar dig?)

2008-06-13 @ 13:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0