Familjen -

Tack Pappa för all underbar musik du på något vis lyckats lära mig att älska. Tack för allt annat du lärt mig och för att du alltid får mig att klara av mer än jag trodde jag kunde. Världen skulle onekligen vara en bättre plats om alla barn hade en pappa som du.

Tack Mamma för att du är den bästa förebilden jag någonsin kunnat få. Tack för att du alltid finns där och hjälper mig styra upp mitt liv när jag klantat till det och för att du alltid förstår. När jag själv blir mamma kommer jag försöka att vara en lika bra mor för dem som du är för mig.

Tack Daniela för att du är den underbaraste systern jag någonsin kunnat få. Hur mycket knäppa saker du än gör så går det inte en vecka utan att jag önskar att jag ibland vore lite mer som du. Tack för att du inte bara är min lillasyster utan också min bästa vän.






Världens bästa.. pappa också, men honom är det svårare att hitta en bild på, då han oftast befinner sig bakom kameran.

Kommentarer
Postat av: Majja Star

Ja tandläkaren var ingen höjdare! Tur att det är över! Ha en fin midsommar!

2008-06-20 @ 12:18:44
URL: http://majjastar.blogg.se/
Postat av: ems

Skit ner dig! :D Audi TT är grymt snyyyygg.. UuUu..

Jaa vi kommer ha hösten att steka, ska börja spara pengar nu för att kunna dra jorden runt! Så lär jobba i minst ett år iallafall =) du var sugen på afrika i vinter va? =) Aa lägenheten blir gryym.. Kommer bli lite fattigt första månaden, men de löser sig ;) Pussss!!

2008-06-20 @ 15:30:55
URL: http://goldenyouth.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vilken söt bild nr 3 är!!!:)



Ha en underbar dag imorron!

2008-06-26 @ 00:40:10
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0