Jag.. inspirerande?

Jag citerar Celine:

"Du är så jävla inspirerande! Jag är här, hemma i Lund, klockan är 01:48 söndagnatt och medan jag läser din blogg och kollar på dina bilder får jag sådana förväntningar på min framtid att jag ligger här helt i extas. Det är SÅ kul att läsa om ditt liv, dina drömmar och att du UPPFYLLER dina drömmar! Jag har följt dina bloggar i år nu (började på Lunarstorm till och med!) och damn girl, så fort jag känner mig deppig så läser jag ett inlägg eller två och så får jag tillbaka livsgnistan. TACK!"

Det är du som ska ha ett stort TACK Celine. Det är såna som du, underbara människor som får mig att fortsätta vilja blogga. Jag drömmer om att lyckas inspirera människor, och har jag lyckats med dig så är det ändå mer än jag vågat hoppats på. Tack :)

Kommentarer
Postat av: S

Fin blogg! hur länge har du bloggat?

2008-06-24 @ 21:50:40
URL: http://thelaval.blogg.se/
Postat av: Therese Lindgren

Jag kan inte göra annat än att lyfta på hatten och hålla med Ceine. Du och din blogg är definitionen på ordet inspiration.

2008-06-25 @ 23:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0