SNOPP!

Idag var vi vid poolen hela gänget. Efter att ha stekt i solen någon timme var det dags för ett dopp. Lyckligt ovetandes om vad jag snart skulle råka ut för klev jag ner i det svalkande vattnet. På väg upp igen får jag syn på en medelålders hårig man som sitter på trappan där jag tänkt ta mig förbi. När han lyfter på ena benet för att resa sig och göra väg för mig så trillar hans snopp liksom ut, fullt synlig till världens och mitt stora förtret. Tro mig, jag ville inte titta åt det hållet, men när den bara sticker fram ut byxan som en vissen locktång så dras ögonen dit för en sekund varisig man vill eller inte.

Fy helvete, det sabbade ju resten av eftermiddagen.


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag funderar starkt på att faktiskt nappa på erbjudandet du gav mig :) Ska bara få ihop pengar till flygresan först, men med tradera borde det gå fort ;) Säkert att det är lugnt då?

2008-06-29 @ 13:50:37
URL: http://tietjens.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vad kul=)

2008-06-30 @ 21:24:22
URL: http://jnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0