Today

Jag har fått VÄRLDENS skönaste säng! Så underbart och värsta duntäcket också - me like! Igår var vi ute och körde runt lite i området, så fint. Alla hus ser ut som de är direkt plockade ur en Amerikansk långfilm och alla människor är så överdrivet supertrevliga att varenda en av dem skulle kunna vara en potentiell yxmördare undercover. Efter rundturen begav vi oss till en liten asiatisk restaurang och käkade, SUPERGOTT. Ikväll blir det barbeque! Innan dess ska jag och Kristin (mamman i familjen) åka till gymmet och skriva in mig där, sen ska jag få övningsköra hennes bil runt så jag lär mig. Lär dock inte vara några problem eftersom det är automatlåda.

Ska ta lite bilder på huset och området så ni får se! Men nu bär det av mot gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0