Idag

Okej. Dagens sanning följer här; idag ska jag tvätta. Jag är dålig på att tvätta, pinsamt jävla dålig. Vaddå? Peter tvättade alltid när vi bodde tillsammans och i London tvättade en kompis allt åt mig i utbyte mot gratis mackor från cafeterian där jag jobbade. Hade jag inte varit bra på massa andra saker nu hade jag skämts! Jag vet knappt i vilken grej/låda/facki tvättmaskinen man ska lägga tvättmedlet!

Tvätta for dummies - finns den boken eller? I hur många grader ska man tvätta underkläder? Jag får googla!

När jag är klar med den svåra uppgiften tänker jag bygga klart min tidsmaskin och åka tillbaka till 80-talet. Sweet 80s! Nån som ska med?



Kommentarer
Postat av: Thomas

hej alexandra det skal du ikke være ked af. Jeg kan heller ikke kunne finde ud af bruge en vaskemaskine. der findes kun 2 faver kulørt og hvidt. Sådan er det bare... :)

den der tidsmaskine kan jeg komme med den, jeg savner osse de glade 80´ere.. snøft!

2008-03-23 @ 13:27:39
Postat av: fh

Du vet att jag följer med :D

2008-03-23 @ 14:01:03
URL: http://haddadlake.blogspot.com
Postat av: Petra

Hahaha...det var verkligen så. Kolla gärna in mina minnen från 80-talet. :)

2008-05-01 @ 07:44:05
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0