Min första blogg (not really)

Nej, det här är inte min första blogg men jag minns när jag skapade den. Min allra första egna, riktigt blogg. Passagen var sajten som fick äran att ta min bloggoskuld. Det ägde rum långt innan hajpen kring bloggväsendet dykt upp. Jag var en av ytterst få på min skola som hade en blogg. Jag hade endast ett fåtal läsare men var inte ledsen för det. Sakta men säket jobbade jag mig uppåt. Mitt rekord låg på runt 1500 unika läsare på en enda dag. Min lycka var gjord! Tänk att det fanns människor där ute som faktiskt ville läsa smörjan jag smattrar ihop på mitt knappt fungerande tangentbord. Jag fick blodad tand och ville blogga mer, jag och resten av Sveriges befolkning.

Nu är jag här igen. Detta är min tredje blogg och den jag hittils känner mig mest nöjd med. Jag gillar adressen, den är lätt att komma ihåg och den passar mig. Jag är brunetten (sorry BlondinBella - vi vet ju alla vilken hårfärg det är som gäller här i världen), och det här - det är MIN blogg.

Kommentarer
Postat av: Therese

Kör hårt!

2008-03-19 @ 03:31:05
URL: http://[email protected]
Postat av: ..

jag har följt dig sen din blogg på passagen (hej hej jag är en stalker:P). Men jag tycker att du skriver bra och underhållande. Så jag har liksom bara fastnat;).
Jag kommer ihåg att flera inte riktigt fattade vad en blogg var när jag berätta för folk. Idag har varannan person blogg.

Ha det bra!

2008-03-21 @ 21:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0