Om Brunetten

Jag är äcklig för jag biter på naglarna. Usch! Jag har försökt sluta flera gånger, men det går liksom inte! Någon som har nått bra tips? Viljestyrka funkar tydligen inte. Jag är vek.

Jag bor i en bostadsrätt med en katt som ser helt sjuk ut i Nynäshamn. Många av er vet nog knappt vart det ligger. No worries, ni har inte missat något. Jag sitter för mycket framför min vita lilla laptop och önskar att jag hade något mer vettigt att pyssla med.

Jag tycker Festis jordgubb är för jävla gott.

Jag tycker inte att jag är tjock, men säger att jag är det ibland för att jag inte ska glömma hur rädd jag är för att faktiskt bli det

Jag är tillsammans med världens största idiot. Jag är tillsammans med världens bästa kille. Konstigt att de får plats i samma kropp.

Jag läser Moore, trots att mamma inte gillar det.

Jag är rädd för att föda barn och tänker ibland "tänk om jag skulle råka slå dem?".

Jag har varken lampa eller lås på min toalett. SKIT-jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Karin

jag är redaktör

2008-03-20 @ 22:08:17
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0