Dagens funderingar

Några saker som min hjärna grubblat på lite extra idag..

1. Att föda barn gör ju säkerligen skitont, jag kan knappt föreställa mig hur det måste kännas att pressa ut en vattenmelon ur näsborren.. eller hur man nu brukar jämföra det. Men min undran är; när ungen väl ploppat ut, slutar det göra ont direkt då? Blir det som en lättnad eller fortsätter det göra ont?

2. Hur häftigt skulle det inte vara att förvandlas till kille för en dag, kanske en vecka? Jag är så nyfiken på hur killar ser på världen och hur det skulle känns att ha sex som kille! Lite coolt.

3. Om man pillar sig tillräckligt hårt och långt upp i näsan kommer man till hjärnan då?

"Ni tjejer har mens som straff för att ni är så jävla blåsta"
- my idiot friend uttalar sig.


Kommentarer
Postat av: C

Tror du skulle bli besviken på sex som kille, har för mig att det är bra mycket bättre för tjejer.

2008-05-13 @ 18:47:44
Postat av: S

Vem har kommit fram till det? hmmm....?

2008-05-14 @ 11:32:21
Postat av: H

OOOowwwww! jag får ont när jag läser! haha

2008-05-14 @ 13:53:36
Postat av: Caroline

Ett svar: japp, det slutar göra ont så fort ungen e ute! ;)

2008-05-15 @ 19:53:52
URL: http://mammans.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0