Sommar = bajs?

Jag vet, man längtar hela vintern och tidiga våren på att solen ska komma, på värmen. Jahajja. Nu är den här. Det är varmt och klibbigt och jag får huvudvärk trots att jag har solglasögon på mig. Dumma sol, dumma sommar. Låter jag grinig?

Jag hatar att svettas om jag inte tränar. Usch! Varför kan det inte vara soligt och varmt men BLÅSA lite på samma gång så man slipper få värmeslag? Nä, nu längtar jag tills det första mjuka sommarregnet så jag kan andas in lite blöt asfalt. Först då kommer allt bli bra igen. Lite Seattle-asfalt i lungorna, ja det är nog vad jag behöver.

Kommentarer
Postat av: ems

HAHA :P Klart man ska uppskatta värmen! Come on.. :P

2008-05-11 @ 22:36:56
URL: http://goldenyouth.blogg.se
Postat av: Rebecca

Är det du som hyr ut lägenheten på Höjdgatan?

:)

2008-05-12 @ 12:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0