I mitt huvud

Det är så jävla skumt. Men enda sedan jag var liten så har det varit något kontigt med min skalle ibland (skämt undanbedes). Det är svårt att beskriva, men det börjar med att jag helt plötsligt börjar HÖRA allting mycket bättre. Som att ett lock släpper från mina öron, men jag har inte haft något lock, utan min hörselförmåga typ.. muterar. Sen börjar jag höra mina egna tankar.. det gör man ju alltid, men de hörs mycket starkare, som att jag skriker i mitt eget huvud. Sen börjar allting gå i slowmotion, det känns som allting rör sig sakta, och jag kan sätta på värsta party up-beatlåten men i mitt huvud låter det som låten går slöare än värsta balladen. Det är så jävla svårt att förklara, men just nu sitter jag här med min Spiderman-hörsel och lyssnar på en låt som går i skitsakta och .. mina egna tankar som i en magafon i skallen.

JÄVLA skumt.

Vad göra?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag får också sådär! Med hörseln!!! Jag har frågat mina kompisar om dom brukar få så, men de fattar inte vad jag menar!

Men det där andra vet jag inte.. Brukar höra röster när jag försöker sova. Som om nån ropar saker eller bara säger nåt. Fast de inte har sagt det i verkligheten.. Helskumt!

2008-11-23 @ 23:44:41
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0