MITT HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!

Det är borta! Jävla frisören hade mage att påstå att det var "grymt slitet". Buhu, det är ju sant också! Jag har inte klippt mig sedan julafton 2007, klart som fan att det är slitet. Men det var lååååååååångt och fiiiiiiiiiint (relativt). Men nu är det booooorta. Känns som jag inte har något hår kvar.

Skulle jag inte vara så svullen och röd i hela fejjan efter helgens makeup så hade jag lagt upp en bild. Men nu får ni nöja er med denna fina illustration.



Mitt hååååååååååååååååår!!!!!!!!!!!!

Tur att det växer ganska snabbt. Nu ska jag klippa mig OFTA, så jag slipper kapa av hälften sådär igen. Det var fan hemskt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: HHAHAHHA! Är det så illa? Nej då, hur var det i lördags? När kom ni hem? ;)

2008-11-25 @ 16:35:17
URL: http://diamondforce.blogg.se/
Postat av: Sussie

Jag klippte av mitt hår i lördags.. och det SVED!! Dessutom klippte dom ful lugg! Du skulle bara se Alexs min.. (vi klippte oss tillsammans). Jag lider med dig. Håret är fan livet.

2008-11-26 @ 16:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0