Sweden - Im back!

Sådär ja. Nu är jag hemma, tryggt och säkert från Malta. Skönt med lite frisk luft och kyla. Har dock fått kommentaren "du är ju inte alls brun" alldeles för många gånger idag - måste nog kila förbi ett solarium imorrn.

Hur som helst, ny dator inhandlad. Sitter nu och stirrar på min söta 22'' skärm. Wotlk är inhandlat även om jag har en liten bit kvar innan det blir riktigt intressant.

Mitt mål närmaste tiden är att göra så lite som möjligt och bara dega och ta hand om mig själv, det har jag fan förtjänat! Mamma har bokat biljett till Dublin över 40års dagen också, så nu finns det lite att se fram emot. Ska försöka hinna en sväng till mitt älskade London innan jul också OCH hitta ett bra jobb.

Så, det var en liten update.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0