Vikt

Jag vill bara börja med att säga; jag vet att jag inte är överviktig. Så, nu kan nu hålla käften om den saken.

Senaste veckan har jag fått för mig att jag ska vara lite nyttig. Jag har druckit MASSOR av vatten för att jag hört att det rensar ur kroppen rätt bra. Jag har ätit havregrynsgröt till frukost och till kvällsmat (vemfan äter ens kvällsmat numera?) och jag har tagit ett äpple när jag blivit godissugen. DUKTIGT VA? Så varför all denna ansträngning? Jo, det började som vanligt med att jag kollade mig i spegeln och kände mig missnöjd.

.. och på den vägen är det. Nu när jag kollar på min spegelbild så mår jag mycket bättre. Det krävdes ingen bantning och inga större ansträngningar, bara att avstå från typ onödigt socker (läsk och massa godis) vitt bröd och att småäta i tid och otid. Släng sedan på en lång promenad i rask takt och lite havregrynsgröt till frukost så har du bakat en platt mage och tightare lår. Oh YEAH!

Suck on that old me! Nya smartare, snyggare, nyttigare och tightare Brunetten is in tOOOWN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0