"World of Warcraf" anfall!

En pojke i Halland lanade med några polare, glömde sova och äta på 24-timmar och fick ett krampanfall. Många av läsarna har kommenterat och verkar skylla på föräldrarna. Ehum? Han var ju inte ens hemma? Hur ska föräldrarna då ha koll?

Är det inte en av de enklaste sakerna som finns; att komma ihåg att äta mat och dricka? Herregud, jag har suttit uppe till 4-08 sedan spelet kom (som förresten förväntas slå alla tiders rekord i antal sålda exemplar; Wrath of the Lich King) inte fan har jag kolappsat för det, även om jag känner mig rätt sliten.

Nä, sunt förnuft är det enda som behövs för att spela och överleva. Men det är förståss.. 14åriga killar har väl inte överdrivet mycket av den varan.

Kolla aftonbladet artikel här..


Kommentarer
Postat av: beccis

fråga vad jonas har gjort hela helgen ;)

2008-11-17 @ 13:58:45
Postat av: Alexandra

Mm, det är en lättsvarad fråga; precis som vad micke, matte, emelie, martin, gustav, mats, rickard, peter, jonny och angelika gjort. Nördar det är vi allihopa :)

2008-11-17 @ 14:15:38
URL: http://brunettens.blogg.se/
Postat av: R

lies :)

2008-11-19 @ 12:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0