Bilder från fredagsfesten

Ja, jävligt konstigt att festa på en fredag. Men det gjorde vi varjefall och jävligt kul var det också! En hel del dans, en hel del roliga människor, och några få klagande grannar gjorde kvällen lyckad! Lite tråkigt att så många man hör av sig till inte ens kan skriva "nej tack" när man bjuder dem - men då skiter jag väl bara i att bjuda er nästa gång, haha!

Hur som - här är några bilder. Håll till godo!

   
#1 Alla posar NU! Okej, Zandra posar bara.. ?
#2 "Hur hamnade handen där?"
#3 Vem har sagt att man inte ska dansa på hemmafest?
#4 Jag och Carl ser allmänt galna ut.

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHAHAHHA.. alltså jag dör på min min.. miiiin med lidingö-i alltså! hoppas allt e toppen gumman! puss!

2008-10-27 @ 23:28:41
URL: http://goldenyouth.blogg.se/
Postat av: calle

varför ser jag ut som kermit?

2008-10-28 @ 19:45:20
URL: http://rei.blogg.se/
Postat av: Carita

Festen såg ut att vara lyckad. Andrea´s mobil var som vanligt borta och hon insåg först på söndagen att hon var välkommen hem till dig. Oturligt nog var det jag som hittade hennes telefon...flera dagar försent=IDIOTMAMMA!!!!

Tack för att du tänker på "snuttan".

Jättekram, Carita

2008-10-29 @ 04:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0