DETOX

Nu jävlar. Jag står på jobbet (ett av dem) där vi säljer MASSOR av godis och läsk och för första gången i världshistorien så är jag inte sötsugen! Jag kan inte ens komma på när det hände senast! Nyss stoppade jag en godis i munnen av ren vana, men det kändes inte gott, trots att det var en såndär hallon och lakritsdöskalle som jag älskar! Så nu ska jag ta chansen här och detoxicata (snyggt ord) mig själv från godis! INGET godis alls, inge läsk. Nu jävlar.

Jag ska klara det. Mitt sötsug ska bort - så är det bara!

Go me!



Ska tänka på bajs varjegång jag blir godissugen så kanske det försvinner...

Kommentarer
Postat av: Mama

Fantastisk idé, Jag har klarat mig i 3 veckor och rasade igeom helt idag 2 liter cola.. ensam..30 min

2008-10-15 @ 22:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0