Malta 0.3

Här på Malta är det precis som det varit hela tiden senaste veckan. Jag gör faktiskt inte mycket annat än tar hand om lilla S. Kliver upp vid 10, frukost - softa lite i lägenheten och sedan till lekparken. Det är 800miljoner grader varmt så jag får huvudvärk av att springa och jaga henne för att hon inte ska slå ihjäl sig på de dåligt barnanpassade lekställningarna. Sen blir det lunch - skruttan sover i två timmar, jag vilar. Hem - titta på random Astrid Lindgrenfilm, jag ta en powernap mellan 19-19.30 sen är det middag på nån restaurang med overprised food innan jag glor på en film i sängen och somnar.

aaaaaaaaaaaaand repeat.

Visst, det är varmt och skönt och helt underbart att promenera längst vattnet. Men visst igen.. gräset är alltid grönare på andra sidan.

Ännu tråkigare känns det för att C och P ska ut ikväll (precis som alla mina vänner i resten av världen) och partajja. Medans jag ska sitta barnvakt. Men men, jag har ju varjefall 500DVD:er en svårslagen utsikt att njuta av.
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0