MALTA!

Ja, jag vet. Ni vill höra skvaller om festen och se massa bilder. Eller vänta, är det jag som vill BERÄTTA om festen och visa bilder på hur fin min lägenhet har blivit? Ja, så kanske det är ! Hur som helst, nu måste jag stressa iväg till Arlanda för att åka till Malta.

Vart går gränsen mellan att åka till ett ställe och att flytta? Jag har ingen returbiljett, räknas det? Är det någon som varit på Malta förresten och har några tips på saker man måste göra eller se?

Bilder från festen kommer när jag har tid att tömma kameran, kanske på hotellrummet ikväll om det finns internet.

Ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan en timme?

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh, fan va jag kommer sakna dig!

2008-10-26 @ 11:28:02
Postat av: Jessica

Jävla lyllo-unge! :P

Vi andra kan ju sitta här i Piss-Sverige liksom!





Ha det så trevligt!

2008-10-26 @ 14:17:42
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: ems

hoppas flyget gick bra och att allting är precis som det ska! Pusspuss

2008-10-26 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0