Trogna!

Jag vet att jag har varit asdålig på att updatera bloggen senaste veckan, så jag vill bara börja med att säga tack till alla trogna som klickar sig in hit varenda dag ändå.

Usch, jag är verkligen helt slut. Helgen blev bajs för att jag jobbade både fredag och lördagkväll och blev grymt besviken på två av mina närmsta vänner - det sög. Sen dess har jag bara jobbat jobbat och jobbat. Dock har jag lyckats bjuda in folk till min fest på fredagkväll - så jag hoppas alla vill komma. (ÄVEN DU!) Lilla S som jag jobbar med har varit sjuk så vi har spenderat nästan all tid inomhus. JOBBIGT - 8 timmar på en soffa typ. Man blir trött och när man inte får somna så är det joooooobbigt. Har dock passat på att sova när hon sover (dont tell anyone).

Såååå. Det var en liten update.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0