Britney är ett geni

Som pricken över i:et på min bajsiga morgon så slog jag på TVn. MTV stog på. Och efter att ha glott på typ fem musikvideos så hade jag helt tappat aptiten för frukost och kände mig lite mer rasistisk än jag var innan. Det var bara massa wannabe gangsters som rappade om alkohol, pengar, bitches, droger och bilar. Finns det INGET annat värde i era liv? Ser jag EN enda tjej till som skakar sin gigantiska booty i en minimal kjol på nån överpimpad negerdvärg i för stora byxor kräks jag.

Kan inte alla artister som får Britney Spears att framstå som ett musikaliskt geni bara försvinna från jordens yta? Jag är 110% övertygad om att världen skulle vara en bättre plats då.


Inte ett geni?

Kommentarer
Postat av: ems

Haha :D Snygg bild också. Hoppas allt känns bra inför lördag, jävligt nice! Puss.

2008-09-04 @ 12:51:30
URL: http://goldenyouth.blogg.se/
Postat av: bitte

hehe ful bild bara en stor röv

2008-09-04 @ 13:22:32
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: calle

vill inte veta vad du googlade på för att hitta den där bilden... :D

2008-09-05 @ 00:41:16
Postat av: R

Jag ångrar varje gång jag scrollar ner när jag läser din blogg numera, skriv mer inlägg fort så det här inlägget inte längre syns på förstasidan! :D

2008-09-09 @ 11:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0