Julsånger

Jag vet. Det är inte okej att börja lyssna på julsånger redan nu. Men idag syndade jag, eller just nu faktiskt. I detta nu går en Carolas version av "O helga natt" i bakgrunden. Det är som att slå två flugor (synder) i samma smäll. Julsång i September och Carola.

Men just nu känns mitt liv som ett litet helvete på jorden och då är det fan helt okej att ta till vilka medel man kan för att må bättre. Och vi vet ju hur det är, man hinner knappt blinka sen är det slask, julklappshysteri och "vadfanskajaggörapånyår"s-ångest för hela slanten. Varför inte mjukstarta med lite Carola redan nu? Som pricket över i:et som grädden på moset, som att först bajsa i toaletten för att sedan vända sig om för att kräkas i den.

Nivån på mitt bloggande har nått nya höjder. Kiss och bajshumor är på topp. Grattis Brunetten på 4års dagen.


och God jul!


Som kräks på ditt bajs?


Kommentarer
Postat av: rebecca

Vart är bilden på mig? No1?



:(



Carola lixom

2008-09-16 @ 23:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0