Lycka

Lycka är att komma in genom ytterdörren, slänga av sig jackan och sedan dansa som en galning i 10 minuter med sin ipod. Tycker ni inte?

Jag trodde jag skulle känna mig ensam och få ångest av att bo själv men det är sjukt härligt. Varjefall de två dagar jag bott själv hittils. Jag kan slänga mina kläder vart jag vill, jag möblerar hur jag vill, jag sover på valfri sida av sängen och ja. Är ensam! Dansar med ipoden, noppar näshår, rakar stortån, är äcklig och ful helt för mig själv. Ni vet allt såntdär man inte kan göra när någon stirrar på en liksom.


Kommentarer
Postat av: Therce

AHHH! Jag rakar ocksa stortån!! Men noppa näshår? Det måste göra svinont? Eller har du något trick?

2008-09-19 @ 17:15:06
URL: http://therece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0