Min klänning i NYC

Ibland när man står i affärer så kan man ju inte riktigt bestämma om man ska köpa något eller inte. Jobbig känsla!

Precis så var det för mig och den här klänningen i New York. Minns inte vad den kostade, men att det var lite mer än jag kände för att spendera just då. I vanliga fall när jag shoppar i Sverige så brukar jag bara tänka "vill jag verkligen ha den imorgon så åker jag bara tillbaka och köper den". Men hur funkar det när man knappt skulle hitta tillbaka till samma butik man var i och dessutom befinner sig i New York? (Dit varjefall inte jag åker varenda dag) Dum som jag var så tog jag en bild på den med mobilen så jag kan plåga mig själv med jämna mellanrum för att jag inte slog till på denna sötsak.



Dagens största i-landsproblem: att jag inte äger den här klänningen.

Sensmoral: Köp alltid, du kan alltid sälja på tradera om du ångrar dig. Eller ja, nått sånt. Gå på magkänslan!

Kommentarer
Postat av: ems

Fy skäms, den där var riktigt jäkla söt! Skulle suttit som en smäck på dig ;) Hälsa denise idag. Pussen :D

2008-09-01 @ 11:55:46
Postat av: Lotta

Hade jag LÄTT köpt ;-)

2008-09-01 @ 17:33:00
URL: http://blogg.se/lillaenglund/
Postat av: Thea

Jag kan trösta dig med att säga att den var inte så fin.

Mår du bättre?

2008-09-04 @ 12:11:25
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0