Närbild

Jag hade faktiskt totalt glömt bort att det fanns en scen där min karaktär ensam spelar mot Zandra (huvudrollen). Så idag när Emma (regiassistenten) säger "Japp, tack, nu tar vi närbilden på Alexandra". Panik - vilken jävla närbild? Men det gick bra, det var kul även om det blev typ.. 6 omtagningar? Tillslut satte jag/vi den och alla var nöjda = jag var nöjd.

Igår kom jag inte i säng förrens klockan 2, sen bar det upp igen klockan 6. Damn, att vara skådis är inget direkt glammigt yrke om man inte heter Joile i efternamn, glider runt med ex-antal personliga assistenter och ett filmteam som är väldigt flexibelt.

Hur som helst. Grete bad mig skriva att hon ligger här brevid i sängen och är dödstrött. Jag tror hon behöver lite publicitet! Grete - en superbegåving!

Imorrn ska vi spela in, igen. Ikväll är frågan; sova tidigt eller.. glo på VM-kval?

Kommentarer
Postat av: Thea

Ja, på en spelning för inte så länge sen (som jag inte var på) så citerade Morgan (deras trognaste fan/maskot/spirituella vägledare) nått nazi-tal. Och ägarna av stället var tyskar.. Så jobbar dom..

2008-09-10 @ 16:49:16
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0