Power of 10

Imorrn är det ju (som sagt) inspelning för min del i Power of 10! Jag kom på NU att jag kanske borde bestämma vad jag ska ha på mig. En outfit på mig när vi åker och sedan två ombyten till det. Starta paniken - tänk om jag inte har något rent, då får jag fan tvätta i handfatet och torka med hårfönen (en klassiker).

Nåväl. Klockan 11:45 ska jag och mor min befinna oss i Frihamnen, magasin 7 och vara redo. Make och hår fixar de på plats såklart, kunde de inte haft en proffstylist med en portabel supergarderob också?! Vita liljor, bara röda M&Ms och en blåsorkester som spelar Phil Collinslåtar? Jag vill inte vara kräsen eller kräva för mycket..

Ha ha. Skämt åsido - jag börjar fan bli lite nervös. Jag har ju verkligen ställt in mig på att inte ens klara kvalet för att inte bli besviken, men fan va gott det skulle sitta med typ.. 10 000 :- kanske en nolla eller två efter det också för den delen. Bara att få vara med och spela vore sjukt roligt! Imorgon håller ni alltså tummarna för mig heeeeeeeela dagen. Sen får ni se i TV senare hur det egentligen gick.

Power of 10 - give me power att välja snygga kläder ur min "välsorterade" garderob (som för tillfället består av 4 flyttkartongr och några svarta sopsäckar).


Kommentarer
Postat av: Thea

Weii, en länk ^_^

ÅH! Jag går faktiskt och nynnar på den ibland..

Men du, LYCKA TILL med inspelningen! Och du får ta och önska mig lycka till också.. Jag har ett arr idag, håller på att kräkas av nervositet.

2008-09-18 @ 09:20:26
URL: http://theah.blogg.se/
Postat av: Thea

Förresten, kul att du gillar min blogg. ^_^

2008-09-18 @ 09:20:47
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0