Viva la diva

Sådär ja! Idag ringde inspelningsledaren för filmen jag ska vara med i och gav mig exakta inspelningsdatum. Så på lördag morgon bär det av till "Trollywood" (trolhättan) för att spela in filmen. Repetition lördag och söndag och sen inspelning mån-fre. Fullt ös!


Kort efter det så ringde de från Power of ten och gav mig exakt datum och tid som jag ska vara med där. Mitt i veckan EFTER filminspelningen så blir det tävlingsdags! Hoppas hoppas hoppas jag klarar kvalet (som ja, sänds i programmet) så jag får tävla om lite kosing. Vore så kul med lite ka-ching i kassan.


Känns divigt att skriva om att jag ska vara med i film och TV i samma inlägg. Men vafan, det är LITE coolt varjefall.


Kommentarer
Postat av: calle

wohoo, gl hf @ power of ten, och film1.

2008-09-03 @ 08:27:45
Postat av: ems

det är imba :D fan va naaaajs!!

2008-09-03 @ 09:12:31
Postat av: calle

ems: imba? sluta använda wow-språk :D

2008-09-03 @ 12:08:33
Postat av: Hussy

Hur sökte du detta? Och hur lyckades? Är det din snygghet eller din charm?

2008-09-03 @ 16:26:15
URL: http://hussy.blogg.se/
Postat av: Thea

Hah, vadå divigt? Din blogg handlar ju om ditt liv. det här är ditt liv..

Det är bara till att säga grattis!

Kom du iväg på Betnérs show? I didn't.. Glömde bort det. Jag är hopplös med sånt där..

2008-09-04 @ 11:22:55
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0