ang. min mobiltelefon

Många har senaste tiden påpekat att jag är lite svår (läs omöjlig) att få tag på. Jag ska försöka förklara på ett sätt som inte klingar "draåthelveteallihopa"-sätt. Jag får ju mina små panikångest perioder och just nu är jag i en sådan som rör allt som har med kontakt med människor att göra.

Varje gång mobilen ringer mår jag lite illa. För jag vet att om jag svarar finns en person på andra sidan som har en fråga, vill prata eller vill ha något av mig och jag klarar inte av det. Så jag slänger in mobilen i en byrålåda och låter den ligga där flera timmar/dagar. Förlåt! Det handlar inte alls om att jag tycker illa om mina vänner eller vill säga upp kontakten. Jag är bara lite mongo. Orkar inte ta ansvar, vill vara ifred, vill inte känna att jag gör någon besviken.

Hoppas någon kan förstå och förlåt mig - det går snart över och då kommer jag vara limmad vid mobilen som vanligt.


Kommentarer
Postat av: beccis

hahah. bara för att jag tittar på dig nu! Blippade förbi och där var du!



Puss

2009-02-25 @ 11:31:00
Postat av: Therece

Jag vill see dig pa TV, finns du pa youtube? hjalp miiig!



Forresten, vill du aka till Afrika en manad i augusti? 10 000 kostar det att ta hand om HIVbarn eller vara engelskalarare.



Haka!!

2009-02-26 @ 07:46:49
URL: http://therece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0