Tråkiga lilla jag

Min kära, okära kompis, vän, bekant, kamrat eller person som jag haft en väldigt odefinierbar relation till halva min uppväxt Thea bloggade häromsistonde om hennes olika utseenden och hur hon ständigt utvecklar och förändrar sin look.

Så det så!

Vad har då detta med mig att göra? Jo, hennes coola inlägg med massa bilder på sig själv (ibland kunde man inte ens tro att det var samma tösabit) gav mig en smärre attack av panikångest. Ja, man kan få lite sånt av att inse att man är totalt och ultra super MEGA tråkig när det gäller ens utseende.

Kolla bara här!

  
Alexandra 1989 och 1999

  
Alexandra 2003 - 2004 - 2005

  
Alexandra 2006 - 2007 - 2008



Alexandra 2009

Faaaaaandå. bilderna skulle lika gärna kunna vara tagna dagarna efter varandra. Kanske dags för en dramatisk förändring? Svart hår? Blont med lugg? Helt ny garderob? Näsoperation? +15kg - 10kg. En sak är säker och det är att något måste göras!

Kommentarer
Postat av: farmor

Bilden från 89 och den och den från 2009 är bäst



tillåt dej att vara som du är,alltså inget trams med håret puss och kram

2009-02-11 @ 21:50:44
Postat av: Thea

Tramsa med håret!!!! Börja använda hatt! Knarka blå kajal! Använd en färg du fördömt i alla år!

Det finns massor med smågrejer man kan göra..

- Tillåt dig att vara som du V I L L vara.



Kul att mitt inlägg kunde framkalla lite ångest, det är ju det jag är här för.. Men seriöst, jag är ju otroligt ombytlig. Bilderna jag la upp är tagna från oktober -08 tills i tisdags. Jag tycker inte man ska behöva begränsa sig till ett utséende.

Gör nått c r a z y !

2009-02-12 @ 09:50:01
URL: http://theah.blogg.se/
Postat av: Mama

Jag é ju känd som en riktigt trend guru, oerhört känslig för modets svängningar, så jag tycker..

Fortsätt va dej själv.. Utseende är bara yta.. Vill du va rosa i håret så va det. Du gör ju crazy saker som person, så du kanske inte måste göra crazy saker med håret. var och en är crazy på sitt vis..PUSS.

2009-02-12 @ 13:44:51
Postat av: emelie

Kan inte du raka av dig håret så jag får vara snyggare än dig en enda gång? GÖH ;)

2009-02-13 @ 22:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0