Från igår

Jag hjälpte ju Elin att fota till hennes projektarbete i går. Jävlar vad kul det var, men det ska bli ännu roligare att se resultatet! Hon hade planerat allting själv och vi fick låna kläder av LZ (en klädbutik här nere i byn) och fick verkligen jättestor hjälp av ägaren att kombinera snygga outfits. Vi ska be min snälla syster att hjälpa oss retuschera bilderna i PS så det blir apsnyggt.

Här är en klänning som jag blev heeelt förälskad i. Alla kläder var ju helt underbara, framför allt en annan gul kort kappa från French Connection - "shit min gud" som jag numera säger hela tiden - så snygg den var!



Där är varjefall klänningen! Inget jag kanske skulla slänga på mig inför en kväll på krogen, men jag måste nog erkänna att jag skulle vara aningens lyckligare med den där på en galge i garderoben.

Bilden är tagen med min värdelösa mobilkamera, därav den sunkiga kvalitén. Elin är fotografen, jag är modellen (som tyvärr gjorde en så ful min att jag inte ens tänker bjuda på den - därav den svarta pluppen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0