Jävla!

Jag har så svårt att bestämma mig för vilken typ av blogg jag vill driva. Det är verkligen svårt. Känns som jag lider av en allvarlig blogg(personlighets)klyvning. Ibland så undrar jag om jag ens ska ha en jävla blogg. Är det inte jävligt töntigt egentligen?

Jävla jävla jävla.

Jag vill ha massa läsare - sådär som jag hade när jag skrev på i min passagenblogg. Men vad ska jag göra för att få det? Skriva intressantare? Skriva mer, skriva mindre? Posta mer bilder? Skriva om något annat? Nä, det går fan inte. Jag måste få blogga på mitt sätt - precis så som jag är måste jag få blogga; konstigt, fult, vackert, rosa, gråskaligt deppigt, översocialt, osammanhängande och allmänt... jag. Thats it  - face it. Sen får jag stå ut med att ingen bryr sig om det jag skriver. Jag ska fan skriva klart den här jävla boken jag börjat med. Och den ska fan bli publicerad, ni ska få se.

Jävla jävla jävla.

rockis

Kommentarer
Postat av: emma

hejsan!
hoppas du haft en bra dag

2008-04-30 @ 00:53:14
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Andreas Parker

Skriv för din egen skull. Jag tror (en smula naivt, måhända) att så länge du skriver från hjärtat (och någorlunda begripligt) finner du dina läsare så småningom. Du kanske måste lida en smula på vägen, men det gör ju alla konstnärer, right?

Fast det finns en stor no-no för mig. Snälla, inga fler mode-bloggar! Överallt i landet, från storstäder till avkrokar i långtbortistan, sitter tjejer och drömmer om att bli nästa Ebba von Sydow eller BlondinBella. Dagens outfit? Kom igen, det måste finnas viktigare ämnen att röra vid!

Sorry, det var inte meningen att gå upp i varv...

Skriv det du känner, så ordnar det sig. Lycka till!

2008-04-30 @ 01:15:48
URL: http://souldriver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0