Saker jag stör mig på..

När jag åker pendeltåg:

- Folk som pratar högt om privata saker i mobiltelefonen.
"Jamen jag ville ju liksom inte att han skulle spruta mig över hela magen, men det sket ju han i. Mm, jag vet. Det är assvårt att få bort".

- Enstaka människor som måste ta fyra platser för sig sjävla. En för deras feta röv, en för deras fula fejkmärkesväska, en att ha fötterna på och en för deras stora ego. Dö.

- Folk som låter sina barn stå med skorna på sätet för att de ska kunna se ut genom fönstret. Vafan, låt ungarna stå på era byxor i ert knä så slipper jag få fläckar på mina jeans när jag sätter mig där sen.

- Fyllon. Måste jag ens utveckla?

- Folk som oavbrutet söker ögonkontakt med mig. Jag mår illa, låt mig va! Och börja inte trakassera någon annan heller!

- Folk som öppnar en iskall cola så det pyser ordentligt under korken när jag är astörstig men har 50 minuter resväg kvar och inte en droppe vätska i väskan.

Jag får nog börja gå helt enkelt, eller spara ihop till ett privattåg.

Kommentarer
Postat av: Jonas

haha :)

2008-04-14 @ 22:53:23
Postat av: Itachi_akatski

om du inte vill vara så törstig så ta med dig mycket dricka >.

2008-04-16 @ 17:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0