Mobilmusik på pendeltåget

ALLTSÅ.. Är det jag som blivit en grinig gamal kärring eller är människor som spelar musik från mobilen i kollektivtrafiken det mest irriterande som finns?

HUR tänker man? Tror du verkligen att vi vill höra din fula lilla mobil (som du tjatat till dig från dina föräldrar) spela dagistechno på högsta möjliga volym? Det är ju inte heller så att du fattar piken när HELA vagnen, (förutom dina fula polare) stirrar argt på dig.

Jag hoppas alla som spelar mobilmusik på tågen/bussarna går en långsam och PLÅGSAM död till mötes. Så snart som möjligt - annars finns risken att jag piercar er hals med min stilettklack nästa gång.

Där FRA, där har ni ett hot med mycket sanning bakom. Come get me!

Kommentarer
Postat av: Josefine

"Jag hoppas alla som spelar mobilmusik på tågen/bussarna går en långsam och PLÅGSAM död till mötes. Så snart som möjligt - annars finns risken att jag piercar er hals med min stilettklack nästa gång." - detta måste vara väldigt jobbigt för dig, eftersom du skriver på det viset...

2008-08-30 @ 15:21:35
URL: http://stillwaters.blogg.se/
Postat av: Louise

HAHAHA, jag kommer aldrig erkänna att du alltid har rätt och det vet du ;)

2008-08-30 @ 15:29:12
URL: http://tietjens.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Josefine - Ja, det är väldigt jobbigt när man åker hem efter ett 16 timmars arbetspass eller försöker sova lite. Men eftersom du inte känner mig kanske jag måste tala om att allt jag skriver ska tas med en nya salt, varjefall när jag hotar med stilettklackar.



Louise - Du behöver inte erkänna för mig. Jag vet att du vet själv innerst inne att jag har rätt. Det är bara en fråga om tid :)

2008-08-30 @ 17:49:40
URL: http://brunettens.blogg.se/
Postat av: calle

word på det!

2008-08-30 @ 18:59:49
Postat av: Jonas

Jag har fått många sådana människor att skämmas stort i vagnen. tror inte dom vågar spela musik efter det ;)

2008-08-30 @ 18:59:59
Postat av: Louise

HAHAHA, du är för skön alex :P Ibland har du rätt, men det är inte alltid ;)

2008-08-30 @ 21:27:34
URL: http://tietjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0